Landay William
Διπλή παγίδα
Διόπτρα
Όλα ξεκινούν μπροστά από μια κόκκινη πόρτα, σε ένα
προάστιο της Βοστόνης. Η αστυνομία ετοιμάζεται να εισβάλει στο
διαμέρισμα που είναι κέντρο διακίνησης ναρκωτικών. Ένας ντετέκτιβ
αρπάζει τον πολιορκητικό κριό και χτυπάει την κόκκινη πόρτα. Από πίσω
ακούγεται ένας ξερός πυροβολισμός. Η σκηνή πλημμυρίζει με αίμα. Ο
ντετέκτιβ πέφτει νεκρός.
Δέκα χρόνια μετά, ο νεαρός Μπεν Τρούμαν είναι διοικητής στη μικρή και στενάχωρη επαρχιακή πόλη του Βερσάιγ. Κατά τη διάρκεια μιας τυπικής περιπολίας, ο Μπεν ανακαλύπτει το πτώμα ενός εισαγγελέα από τη Βοστόνη. Αρχικά η επίσημη θέση της αστυνομίας είναι ότι η δολοφονία έγινε από έναν σεσημασμένο γκάγκστερ, αλλά ο Μπεν φτάνει στο συμπέρασμα ότι κάποιοι ήθελαν να ξεφορτωθούν τον εισαγγελέα γιατί είχε ξεθάψει την υπόθεση της κόκκινης πόρτας.
Καθώς τα στοιχεία δείχνουν προς όλες τις κατευθύνσεις, η καλοστημένη παγίδα γύρω από τον Μπεν κλείνει και ο χρόνος λιγοστεύει. Σ' έναν κόσμο όμως διαφθοράς και εξαπάτησης, τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται. Ο επόμενος ύποπτος θα μπορούσε να είσαι εσύ. Και η πραγματική παγίδα να σε βρει απροετοίμαστο.
"Πλοκή γεμάτη δράση και μια σοκαριστική εκπυρσοκρότηση στο φινάλε!"
("Booklist")
Δέκα χρόνια μετά, ο νεαρός Μπεν Τρούμαν είναι διοικητής στη μικρή και στενάχωρη επαρχιακή πόλη του Βερσάιγ. Κατά τη διάρκεια μιας τυπικής περιπολίας, ο Μπεν ανακαλύπτει το πτώμα ενός εισαγγελέα από τη Βοστόνη. Αρχικά η επίσημη θέση της αστυνομίας είναι ότι η δολοφονία έγινε από έναν σεσημασμένο γκάγκστερ, αλλά ο Μπεν φτάνει στο συμπέρασμα ότι κάποιοι ήθελαν να ξεφορτωθούν τον εισαγγελέα γιατί είχε ξεθάψει την υπόθεση της κόκκινης πόρτας.
Καθώς τα στοιχεία δείχνουν προς όλες τις κατευθύνσεις, η καλοστημένη παγίδα γύρω από τον Μπεν κλείνει και ο χρόνος λιγοστεύει. Σ' έναν κόσμο όμως διαφθοράς και εξαπάτησης, τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται. Ο επόμενος ύποπτος θα μπορούσε να είσαι εσύ. Και η πραγματική παγίδα να σε βρει απροετοίμαστο.
"Πλοκή γεμάτη δράση και μια σοκαριστική εκπυρσοκρότηση στο φινάλε!"
("Booklist")
ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΡΗΜΟΣ
ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ ΣΟΦΙΑ
ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣΗ γενναιοδωρία της τύχης φέρνει κοντά έναν ιδιαίτερο άντρα και μια αινιγματική γυναίκα, με διαφορετική πορεία ζωής και αντίθετους εσωτερικούς κόσμους. Ο Στάσης, σκηνοθέτης, σεναριογράφος, δοκιμιογράφος, με οινοχαρή προσωπικότητα. Η Νάνα, οικιακή βοηθός, πλην όμως πολύγλωσση φιλόλογος με βαθύ απωθημένο τη συγγραφή. Γνωρίζονται τυχαία στο αεροδρόμιο. Ο Στάσης αισθάνεται αμέσως μια παράξενη έλξη και, όση ώρα μιλούν, επεξεργάζεται ένα τολμηρό σχέδιο. Της προτείνει να την προσλάβει για τις δουλειές του σπιτιού και ταυτόχρονα να γίνει χορηγός της ώστε εκείνη να γράφει μία από τις έξι ημέρες της εβδομάδας. Η Νανά αποδέχεται την πρόταση και έτσι αρχίζει η ιστορία τους. Μια ιστορία πολυκύμαντη, που ξεκινά από μια αθώα σύμπτωση και εξελίσσεται σε ένα απολαυστικό παιχνίδι χαρακτήρων.
Στο νέο, υπαρξιακό μυθιστόρημά της η Σοφία Μαντουβάλου, με κοφτερό χιούμορ, οξύ σαρκασμό, βαθιά ειρωνεία, αλλά και απέραντη τρυφερότητα, περιγράφει τον παράδεισο και την κόλαση των ανθρώπινων σχέσεων, ενώ ταυτόχρονα σκιαγραφεί το πανόραμα της ελληνικής κοινωνίας. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
ΤΟ ΜΠΛΕ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ
ΣΟΥΖΑΝ ΚΡΕΛΕΡ
ΨΥΧΟΓΙΟΣ
Η Μάσα περνάει τις καλοκαιρινές διακοπές με τον παππού και τη γιαγιά της που ζουν σε μια μικρή ευρωπαϊκή πόλη. Βαριέται αφόρητα και η μόνη της διασκέδαση είναι να παρακολουθεί τα παιδιά να παίζουν στην παιδική χαρά. Εκεί συναντά δύο αδέλφια, την Ιουλία και τον Μαξ, που είναι κάπως φοβισμένα και κλεισμένα στον δικό τους κόσμο. Η Μάσα υποψιάζεται ότι κάτι τρομακτικό συμβαίνει στο σπίτι τους και αποφασίζει να αναλάβει δράση.
Τα οδηγεί σε ένα μικρό μπλε σπίτι, στη μέση ενός χωραφιού με κριθάρι, και τα καθησυχάζει λέγοντάς τους ότι ο πατέρας τους της έχει ζητήσει να τα φροντίσει για λίγο. Όμως, οι μέρες περνούν, ο πατέρας δεν εμφανίζεται και τα παιδιά παραμένουν κλεισμένα στο καταφύγιό τους. Η μοναδική τους επαφή με τον έξω κόσμο είναι η Μάσα.
Τελικά, ποιος είναι ο «καλός» και ποιος ο «κακός»; Τι κρύβεται πράγματι μέσα στο μπλε καταφύγιο;
Ο ΗΧΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΟΥΝ
VASQUEZ JUAN-GABRIELΙΚΑΡΟΣ
ΚΟΛΟΜΒΙΑ, 2009. Ο αφηγητής της ιστορίας, ο νεαρός καθηγητής της Νομικής, Αντόνιο Γιαμάρα, διαβάζει σ' ένα περιοδικό την εξόντωση ενός ιπποπόταμου που είχε δραπετεύσει από τον ζωολογικό κήπο του διαβόητου Πάμπλο Εσκομπάρ. Το άρθρο τον πηγαίνει πίσω στα μέσα της δεκαετίας του 1990, όταν ο πόλεμος της κολομβιανής κυβέρνησης με το καρτέλ κοκαΐνης του Εσκομπάρ μαινόταν στους δρόμους, τα δάση και τον ουρανό της Κολομβίας. Εκείνη την εποχή, ο Γιαμάρα γνωρίζεται μ' έναν μοναχικό μπιλιαρδόρο, "πρώην πιλότο" κατά δήλωσή του, η δολοφονία του οποίου ωθεί τον αφηγητή σ' έναν αγώνα εξιχνίασής της, αλλά και σε μια διαδικασία αναπροσδιορισμού της ίδιας της ταυτότητάς του και των σχέσεών του με τους ανθρώπους του. Οι έρευνές του θα τον οδηγήσουν ως την τρομερή δεκαετία του 1960 που άλλαξε τον κόσμο, λίγο πριν το εμπόριο ναρκωτικών παγιδέψει μια ολόκληρη γενιά σ' έναν ζωντανό εφιάλτη, σ' έναν κύκλο βίας και φόβου. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Η ηγεμονία της αξίας
Για μια επανίδρυση της οικονομίας
André Orléan
Τριάντα χρόνια κυριαρχίας του νεοφιλελευθερισμού οδήγησαν στον προσδιορισμό της έννοιας της αξίας επί τη βάσει των κριτηρίων και των αρχών της χρηματοπιστωτικής οικονομίας, που σφράγισαν τη σύγχρονη οικονομική επιστήμη. Η πραγματική ζωή απέδειξε την αποτυχία αυτού του μοντέλου οικονομικής σκέψης, το οποίο, παρά ταύτα, εξακολουθεί να επικρατεί. Το γεγονός δεν εκπλήσσει τον Αντρέ Ορλεάν. Όπως και στην κοπερνίκεια επανάσταση, η αλλαγή του οικονομικού μοντέλου προϋποθέτει την ύπαρξη ενός καινούργιου παραδείγματος που θα πάρει τη σκυτάλη. Και εδώ βρίσκεται η φιλοδοξία του συγγραφέα: να επινοήσει μια νέα γενική θεωρία της αξίας. Για να ορίσει την έννοια της αξίας, η νεοκλασική οικονομία περιορίζεται στο πλαίσιο της εμπορευματικής λογικής. Ο Ορλεάν αποδεικνύει ότι, στην πραγματικότητα, η αξία προκύπτει από τις αλληλεπιδράσεις των κοινωνικών δυνάμεων. Οι τιμές των χρηματοοικονομικών προϊόντων, η χρηματιστηριακή τους αξία, όπως προκύπτει από τις διακυμάνσεις τους, δεν αποτελούν συνέπεια μιας αντικειμενικής πραγματικότητας, αλλά αποτέλεσμα μιας υποκειμενικότητας. Μέσω αυτών των τιμών, η ιδεολογία, οι πεποιθήσεις και τα συμφέροντα των κατόχων του κεφαλαίου διαχέονται σε όλη την κοινωνία. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την εμπορευματική λογική, η Ελλάδα πτώχευσε, και η αξία της περιορίζεται πλέον στη δυνατότητά της να ιδιωτικοποιήσει τους αυτοκινητόδρομους και τα λιμάνια. Ο ελληνικός λαός, όμως, δεν πρόκειται ποτέ να υιοθετήσει αυτό το όραμα.
Marianne
ARNE DAHL
ΤΥΧΑΙΟ ΘΥΜΑ
ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΛΦΑ
Με ένα ποτήρι μπίρας κάποιος ανοίγει το κεφάλι ενός νεαρού οπαδού ποδοσφαιρικής ομάδας σε ένα εστιατόριο της Στοκχόλμης. Ο νεαρός πεθαίνει. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα περιστατικό της συνηθισμένη γκρίζας και ωμής καθημερινότητας στο κέντρο της πόλης. Την έρευνα αναλαμβάνει ένα ζευγάρι τιμωρημένων ερευνητών, ο Πολ Γελμ και η Σέρστιν Χολμ, που προέρχονται από την Ομάδα Άλφα. Και κάτι συμβαίνει. Πίσω από το σπασμένο ποτήρι μπίρας αρχίζει να διαφαίνεται μια διαφορετική αλληλουχία γεγονότων, η οποία οδηγεί προς πολλές κατευθύνσεις: στις φυλακές της Κούμλα, όπου ένα κελί τινάζεται στον αέρα· στη βιομηχανική περιοχή της Σίκλα, όπου γίνεται ένα ξεκαθάρισμα λογαριασμών μεταξύ ατόμων του υποκόσμου· στο Ντάντεριντ, όπου ένας έμπορος ναρκωτικών ασχολείται με τον παραδεισένιο κήπο του· στο αστυνομικό σώμα, όπου ένας ανώτερος αξιωματικός συμπεριφέρεται παράξενα· στο μέλλον, όπου εμφανίζεται έξαφνα μια απειλή για τρομοκρατική ενέργεια· στο παρελθόν, όπου αρχίζουν να διακρίνονται τα βαθύτερα στρώματα της κόλασης.
Αμοκ και άλλες νουβέλες
Stefan Zweig
Άγρα
Στον παρόντα τόμο συγκεντρώνονται πέντε από τις
γνωστότερες και δημοφιλέστερες ιστορίες του Στέφαν Τσβάιχ (Βιέννη 1881 -
Πετρόπολις, Βραζιλία, 1942), που αν και δημοσιεύτηκαν πολλές φορές και
σε διάφορες μεταφράσεις στην Ελλάδα σε προηγούμενες δεκαετίες,
παραμένουν κατ’ουσίαν άγνωστες στο ελληνικό κοινό που ανακαλύπτει ξανά
τον Στέφαν Τσβάιχ τα τελευταία χρόνια. Γραμμένες από έναν από τους
διασημότερους αυτόχειρες της λογοτεχνίας, έχουν κοινό παρονομαστή την
αυτοχειρία και βίαιους θανάτους.
Το ΑΜΟΚ, η εκτενέστερη και διασημότερη από τις ιστορίες, πραγματεύεται την απομόνωση και την απώλεια της λογικής και του εαυτού ενός γιατρού σε μια ζούγκλα των Τροπικών της Μαλαισίας. Στο ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ανακαλύπτεται γυμνός σε μια σχεδία ένας Ρώσος λιποτάκτης πολέμου. Στη ΛΕΠΟΡΕΛΛΑ, μια αλλόκοτη υπηρέτρια με ανύπαρκτη ζωή στο αρχοντικό ενός βαρόνου στις όχθες του Δούναβη, ερωτεύεται το αφεντικό της με καταστροφικές συνέπειες. Στο κλασικό και πολυδημοσιευμένο ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ έχουμε την ιστορία ενός ταπεινωμένου πάθους σ’ ένα μικρό γαλλικό λιμάνι, όπου βρίσκεται τυχαία ο αφηγητής-συγγραφέας, με ένα αριστοτεχνικό διφορούμενο τέλος. Στη ΒΕΑΤΡΙΚΗ ΤΣΕΝΤΣΙ, με άλλο αφηγηματικό ύφος, ο Τσβάιχ αναδιαπραγματεύεται έναν αιμοσταγή θρύλο μέσα από την Ιστορία, δίνοντας μια νέα ποιητική διάσταση στο τραγικό και καταστροφικό πάθος.
Στο Επίμετρο της έκδοσης δημοσιεύεται μια συγκλονιστική επιστολή του Τσβάιχ από την Πετρoύπολη της Βραζιλίας στον Φράντς Βέρφελ και τη γυναίκα του Άλμα τον Νοέμβριο του 1941 καθώς και το δοκίμιο του Π.Κ. Τσούκα «Εκούσιος θάνατος κατ’ ανάγκη» γύρω από το μοτίβο του θανάτου και της αυτοχειρίας στο έργο και τη ζωή του Τσβάιχ.
Το ΑΜΟΚ, η εκτενέστερη και διασημότερη από τις ιστορίες, πραγματεύεται την απομόνωση και την απώλεια της λογικής και του εαυτού ενός γιατρού σε μια ζούγκλα των Τροπικών της Μαλαισίας. Στο ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ανακαλύπτεται γυμνός σε μια σχεδία ένας Ρώσος λιποτάκτης πολέμου. Στη ΛΕΠΟΡΕΛΛΑ, μια αλλόκοτη υπηρέτρια με ανύπαρκτη ζωή στο αρχοντικό ενός βαρόνου στις όχθες του Δούναβη, ερωτεύεται το αφεντικό της με καταστροφικές συνέπειες. Στο κλασικό και πολυδημοσιευμένο ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ έχουμε την ιστορία ενός ταπεινωμένου πάθους σ’ ένα μικρό γαλλικό λιμάνι, όπου βρίσκεται τυχαία ο αφηγητής-συγγραφέας, με ένα αριστοτεχνικό διφορούμενο τέλος. Στη ΒΕΑΤΡΙΚΗ ΤΣΕΝΤΣΙ, με άλλο αφηγηματικό ύφος, ο Τσβάιχ αναδιαπραγματεύεται έναν αιμοσταγή θρύλο μέσα από την Ιστορία, δίνοντας μια νέα ποιητική διάσταση στο τραγικό και καταστροφικό πάθος.
Στο Επίμετρο της έκδοσης δημοσιεύεται μια συγκλονιστική επιστολή του Τσβάιχ από την Πετρoύπολη της Βραζιλίας στον Φράντς Βέρφελ και τη γυναίκα του Άλμα τον Νοέμβριο του 1941 καθώς και το δοκίμιο του Π.Κ. Τσούκα «Εκούσιος θάνατος κατ’ ανάγκη» γύρω από το μοτίβο του θανάτου και της αυτοχειρίας στο έργο και τη ζωή του Τσβάιχ.
Η κατάσκοπος της Ταγγέρης
Μαρία ΝτουένιαςΠατάκης
Υπάρχουν βιβλία που γίνονται αμέσως κλασικά, γιατί αφηγούνται ιστορίες που μοιάζουν να περίμεναν πάντα τον συγκεκριμένο συγγραφέα να τις φέρει στο φως. Αυτό συνέβη µε το βιβλίο αυτό, το πρώτο µυθιστόρηµα της Μαρία Ντουένιας, ένα εκπληκτικό έργο που πιάνει ρίζες στην ψυχή του αναγνώστη σελίδα τη σελίδα, διασχίζοντας τις αρτηρίες της ευρωπαϊκής ιστορίας του εικοστού αιώνα μέσα από πρωτοφανέρωτες διαδρομές.
1935. Η Σίρα Κιρόγα, η νεαρή κόρη µιας µοδίστρας στη Μαδρίτη, ενώ ετοιµάζεται για τον γάµο της, ερωτεύεται παράφορα έναν χαρισματικό άνδρα, επιχειρηµατία και κοσµοπολίτη, τον Ραµίρο Αρρίµπας. Τις ίδιες µέρες έρχεται αναπάντεχα αντιµέτωπη µε µια συνταρακτική αποκάλυψη για την ίδια της την ύπαρξη: την πραγματική ταυτότητα του πατέρα της, που δεν είναι άλλος από τον Γκονθάλο Αλβαράδο, έναν από τους επιφανέστερους κατοίκους της πόλης... Κι ενώ οι δραματικές ανατροπές μοιάζουν να διαδέχονται η µία την άλλη, η Σίρα, λίγο πριν από το ξέσπασµα του εµφυλίου, εγκαταλείπει τα πάντα για να ακολουθήσει τον Ραµίρο στο Μαρόκο... Μαζί εγκαθίστανται στην Ταγγέρη, µια κοσµική και εξωτική πόλη όπου καθετί αδιανόητο µπορεί να γίνει πραγµατικότητα. Ακόμη και η προδοσία και η εγκατάλειψη…
Η Κατάσκοπος της Ταγγέρης είναι ένα υπέροχο µυθιστόρηµα στο οποίο η λογοτεχνική μαεστρία συναντάει τη μεγάλη περιπέτεια, όπου τα ατελιέ υψηλής ραπτικής, η λάµψη των µεγάλων ξενοδοχείων, οι πολιτικές συνωµοσίες και οι σκοτεινές αποστολές των µυστικών υπηρεσιών συνυφαίνονται µε την αφοσίωση προς όσους αγαπάµε και µε την ασυγκράτητη δύναμη του έρωτα.
Και βέβαια αλλάζει!
Αγγέλα ΚαστρινάκηΚίχλη
ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, 1974. Μετάβαση στη δημοκρατία. Έκρηξη των προσδοκιών. Πολιτικοποίηση. Ένα κορίτσι μεγαλώνει στην Αθήνα. Μόλις που καταλαβαίνει τι συμβαίνει γύρω της, συμμετέχει ωστόσο σε συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις. Εντάσσεται σε μαθητική παράταξη και σε οργάνωση νεολαίας. Αρχίζει να σχηματίζει άποψη για τον κόσμο. Μαθαίνει ότι "ο σοσιαλισμός ή θα είναι δημοκρατικός ή δεν θα υπάρξει καθόλου". Γνωρίζει επίσης: τη φιλία, τη συντροφικότητα, την ομαδική προσπάθεια, καθώς και τον "ναρκισσισμό των μικρών διαφορών". Μαθητεύει στα μυστικά της γλώσσας και της γραφής. Ταυτόχρονα αναζητά εναγωνίως κάποιον να αγαπήσει.
Η ιστορία της πρωταγωνίστριας εμπλουτίζεται με τις αφηγήσεις άλλων προσώπων, που προσφέρουν στοιχεία από διαφορετικούς χώρους και διαφορετικά κοινωνικά περιβάλλοντα.
Πρόκειται για αφήγημα που κινείται στα όρια μεταξύ αυτοβιογραφίας, μαρτυρίας και μυθοπλασίας. Με μία έννοια θα μπορούσε να θεωρηθεί μυθιστόρημα μαθητείας. Ζητά να αποδώσει το κλίμα της κρίσιμης εποχής στο επίπεδο της πολιτικής, του πολιτισμού και των νοοτροπιών, εκεί όπου το προσωπικό συναντιέται με το πολιτικό. Συγχρόνως προσπαθεί να απαντήσει σε ερωτήματα: Τι κληροδότησε η Μεταπολίτευση στη σημερινή εποχή; Μπορούμε άραγε, απαλλαγμένοι από τις αφέλειες εκείνων των χρόνων, να ξαναβρούμε τον αέρα της δημιουργικότητας που έπνευσε τότε; Μπορούμε να αλλάξουμε τον εαυτό μας και την κοινωνία;
Εμπρός της γης οι αγανακτισμένοι
Από τη διαμαρτυρία στη δράσηStéphane Hessel
Σύγχρονοι Ορίζοντες
Πριν από έναν περίπου χρόνο, στα τέλη Φεβρουαρίου 2013, πέθανε στο Παρίσι ο μεγάλος επαναστάτης -μία από τις ηγετικές μορφές του κινήματος των Αγανακτισμένων- Στεφάν Εσέλ. Όμως το οικουμενικό του μήνυμα "Αγανακτήστε!" συνεχίζει να αντηχεί όλο και πιο ηχηρό ως απάντηση στη νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση". (Ρόλαντ Μερκ)
"Σήμερα, στις αρχές του 21ου αιώνα, έχουμε και πάλι την εντύπωση ότι όλες οι προσδοκίες της ανθρωπότητας, στο όνομα των οποίων εξεγέρθηκαν γενιές ολόκληρες, είναι αποκηρυγμένες! Τα πάντα συμβαίνουν θαρρείς και ο Θεός έπλασε, την πέμπτη ημέρα της Δημιουργίας, τους υπαλλήλους και τους εργάτες, την έκτη τους τραπεζίτες και τους μεγιστάνες και την έβδομη αναπαύθηκε λέγοντας στους πρίγκιπες του χρήματος: "Άρχετε των πολιτών σας και αυξάνετε και πληθύνετε τα πλούτη σας!"
Πολύ λιγότερο ενωμένοι από τους πατεράδες και τις μανάδες μας, πολύ λιγότερο μαχητικοί από τους παππούδες μας που διεκδικούσαν τα δίκια τους στον δρόμο, συχνά εξουθενωμένοι από την καθημερινή μιζέρια, έχουμε σχεδόν χάσει αυτό που μας δίνει αυτοπεποίθηση και δύναμη: την τόλμη να κυνηγάμε τα μεγάλα όνειρα της ανθρωπότητας!
"Αγαπητές αναγνώστριες, αγαπητοί αναγνώστες, πολλά από τα προβλήματα που θίγει το παρόν βιβλίο θα επιλυθούν μονάχα αν δράσουμε όλοι μαζί, ενωμένοι. Ο χρόνος πιέζει, αλλά υπάρχει διέξοδος, εκείνη των θαρραλέων, αυτών που την πιστεύουν..."
Κατερίνα Σαμψώνα
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου