One of these mornings you're gonna rise up singing


Ένας εσπρέσσο, δύο στριφτά τσιγάρα και ο φάκελος με το Playlist της Κυριακής να είναι ήδη στον Player του υπολογιστή. Κοιτάζω το word , τον κέρσορα να αναβοσβήνει σαν να πρόκειται για τον χτύπο της καρδιάς σε μόνιτορ μονάδας.  Κοιτάζω την οθόνη ώρα τώρα και αναρωτιέμαι πότε τα δάχτυλα θα ακολουθησουν την πορεία τους προς το πληκτρολόγιο.
Οι σκέψεις απο χτες το βράδυ θολώνουν κάθε σχηματισμό λέξης, μιας πρότασης που θα είναι η αρχή για να αδιάσω κάθε συλλογισμό μου.
Η Φλέρυ ερμηνέυοντας το Summertime μου χτυπάει το καμπανάκι αλλά αρνούμαι να σηκώσω ακόμα και το βλέμμα μου στην πρόσκλησή της. Μουσικό χαλί το ίχνος της φωνής της στα αυτιά μου.
Καρφωμένη στην καρέκλα σκέφτομαι πως θα ήταν τα πράγματα...αν , αν, αν μπορούσα να  ρισκάρω. Αν θα μπορούσα να δώσω εκείνη την πολυπόθητη κλωτσιά και να τα διώξω όλα από το μυαλό μου.
Ξέρω όμως ότι η πραγματικότητα θα κατάστρεφε τα πάντα... θα τα έβαζε όλα στον προκρούστη  της και θα τα διέλυε ...

One of these mornings you're gonna rise up singing
And you'll spread your wings and you'll take to the sky
But till that morning, there ain't nothin' can harm you
With daddy and mammy standin' by 


 Κ.Σ.

Σχόλια