Οι ιστορίες για ατρόμητα κορίτσια- 40 μοναδικές Ελληνίδες, Σχινά Κατερίνα


Ιστορίες για ατρόμητα κορίτσια- 40 μοναδικές Ελληνίδες
 Σχινά Κατερίνα
Εκδόσεις Παπαδόπουλος




Μετά από μία δύσκολη περίοδο μετακόμισης και με το ίντερνετ ανύπαρκτο, ένα από τα άγχη μου ήταν ότι δεν θα προλάβαινα να διαβάσω τα βιβλία που με περίμεναν. Σαφώς το πιο δύσκολο κομμάτι της μετακόμισης ήταν οι κούτες με τα βιβλία. Ιεροτελεστία η τοποθέτηση στα ράφια. Το νέο σπίτι μου έδειξε και το χώρο για να τοποθετούνται οι νέες εκδόσεις, αυτές που μου τράβηξαν την προσοχή. Στην κορυφή, για την αρχή του νέου χρόνου μπήκαν Οι ιστορίες για ατρόμητα κορίτσια- 40 μοναδικές Ελληνίδες, από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος. Δίπλα μου κάθισε η 6χρονη ανιψιά μου και η περιήγηση στο βιβλίο αυτό ξεκίνησε σαν παιχνίδι και κατέληξε σε ανάγνωση ολόκληρου του βιβλίου.
Σαράντα γυναίκες που τόλμησαν και πέτυχαν, αγωνίστηκαν στον χώρο τους, για τα θέλω τους και τις επιθυμίες τους και έμειναν στην ιστορία.
Από την ιατρική, την τέχνη, μέχρι την ηρωίδα επιζήσασα του Άουσβιτς Λίζα Πίνχας , από την Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για μία ενδιαφέρουσα έκδοση, με μία εικονογράφηση με τα πορτραίτα και τις ιδιότητες των γυναικών αυτών που εντυπωσιάζει, με ένα λεξιλόγιο που δείχνει αυτό που οι περισσότεροι πιστεύουμε. Τα παιδιά είναι μικρά και όχι ανόητα. Μπορούν να αντιληφθούν τα πάντα
Και οι δύο γυναίκες που το διάβασαν, θεία και ανιψιά κατέληξαν στο ίδιο συμπέρασμα, με διαφορετικό βέβαια λεξιλόγιο. Αυτό το βιβλίο θα μείνει στο ράφι και κατά καιρούς, όταν θα θέλουμε να μιλήσουμε για τις ικανότητες και τη δυναμική των γυναικών θα ανατρέχουμε στο συγκεκριμένο βιβλίο.



Κατερίνα Σαμψώνα

Σχόλια