Η Φτώχεια


Κατερινα Σαμψώνα

Μέσα στη στασιμότητα της κοινωνικής μας κατάρευσης, αναζητούμε και εσύ και εγώ, μια σταθερή αξία που θα μας αφυπνίσει, θα μας ξυπνήσει από τον λήθαργο και το φόβο. Ξέρεις η φτώχεια και κυρίως η επιδίωξή της, ειναι από τις μεγαλύτερες μορφές βίας.
Τη γροθιά σου, την έχεις κρυμμένη, καιρό ΄τωρα, στη δεξιά σου τσέπη και τα δάχτυλά σου τα σφίγγεις τόσο δυνατά που ματώνουν...
Τα μάτια σου, στέγνωσαν κοιτώντας το ραγισμένο παράθυρο. Εξάλλου, δεν έχεις πια άλλα δάκρυα, ούτε άλλη φωνή σου έχει απομείνει και η οργή από καιρό, έχει μετατραπεί σε απάθεια ψυχής, σε παράδοση ανευ όρων
Που είναι εκείνοι οι "Ωραίοι τρελοί" που φέρνουν τα πάνω κάτω στο ποτάμι της ιστορίας;
Μου είπες να κοιτάξω τον εαυτό μου στο καθρέπτη για να τους βρω, αλλά εγώ δεν έχω αντοχή ούτε το είδωλλό μου να αντικρύσω.

Σχόλια